Vyberte, která možnost s Vás týká:
Máte u sebe funkční iPhone
Pokud potřebujete vyřídit reklamaci, telefon (respektive data) zálohujte a dejte do továrního nastavení. Do servisu totiž musíte dát telefon vždy s vypnutým Find My Phone (jinak Vám ho nevezmou) a ideálně bez svých dat. Pokud máte jiný důvod a tuto funkci chcete vypnout, postupujte podle manuálu #1.
iPhone u sebe nemáte nebo je rozbitý
Nejčastěji se do této situace dostanete v momentě, kdy Váš telefon nefunguje (chcete ho dát na reklamaci) nebo je telefon rozbitý a potřebujete se z něj odhlásit. Další případy jsou při řešení pojistných událostí, kdy rozbitý telefon potřebujete odevzdat do servisu, ale ten chce, aby byla u telefonu tato funkce vypnutá. Pokud tato situace nastane, postupujte podle manuálu #2.
#1 Vypnutí funkce Find My Phone (najít iPhone) na telefonu
Na domovské obrazovce najděte "Nastavení"
Hned nahoře klikněte na svůj iCloud účet
Klikněte na záložku "iCloud"
Vyberte funkci "Najít iPhone"
Zde můžete tuto funkci vypnout
#2 Vypnutí funkce Find My Phone (najít iPhone) na icloud.com
Přihlaste se na svůj icloud účet na www.icloud.com a přejděte na stránku "Najít iPhone". V horní části webu najdete "Všechna zařízení", po kliknutí se zobrazí seznam všech zařízení, která máte spárovaná pod svým iCloudem (případně i které jsou v rodinném sdílení), vyberete požadovaný telefon a zvolíte "Smazat iPhone". Tím se vypne funkce Find My Phone a smaže obsah telefonu (po přihlášení k Wi-Fi).