Nejčastější dotazy

Máte nějaký dotaz? Je velmi pravděpodobné, že už se na tu stejnou věc ptal někdo před Vámi.
Projděte si seznam nejčastějších dotazů a pokud přesto nenajdete odpověď na Vaši otázku, kontaktujte nás, rádi Vám odpovíme.


Podepisuje se při zapůjčení nějaká smlouva?

Samozřejmě, bez smlouvy to nejde. Chrání nás jako pronajímatele tak i Vás jako nájemce před případnými problémy. Nemusíte mít strach, je přehledná a neobsahuje žádné záludnosti.
Seznámení s ní Vám nezabere více jak 3 minuty. Vše Vám vysvětlíme a odpovíme na případné dotazy.

Jak to celé funguje?

Nejčastější otázka, na kterou se špatně odpovídá, pokud neznáme více informací. Zásadní rozdíly jsou, pokud si telefon vyzvednete osobně v Praze nebo necháte poslat.

# Osobní předání v Praze

Stačí nám zavolat nebo vyplnit nezávaznou poptávku, my ověříme dostupnost požadovaného modelu a do pár minut se s Vámi spojíme. Při předání Vám vysvětlíme naši smlouvu, převezmeme zálohu (je uvedená v ceníku pod každým telefonem) a telefon je Váš. Až budete chtít iPhone vrátit, stačí když nám zavoláte a rovnou se domluvíme na čase a místě předání. Po zkontrolování telefonu Vám zálohu opět vrátíme. Pokud budete potřebovat pomoc se zálohou a obnovením dat, rádi Vám pomůžeme.

# Zasláním po ČR - přes PPL

Před zasláním telefonu je potřeba vyřídit smlouvu (e-mailem) a složit zálohu na některý z našich účtu (FIO, AirBank, Česká spořitelna nebo ČSOB). Její hodnota je individuální na základě bonity klienta. Po připsání zálohy na náš účet a vyřízení smlouvy Vám iPhone posíláme přes PPL. Doručení je následující pracovní den. Vrácení pak zajišťujeme prostřednictvím svozu, takže se o nic nestaráte. Po kontrole telefonu a zaplacení pronájmu Vám zálohu vrátíme na Váš účet.

Máte v Praze prodejnu?

Naše služba je natolik specifická, že nemáme potřebu platit měsíčně desítky tisíc za pronájem prodejny. Rádi se s Vámi potkáme po dohodě na 3 místech v Praze, případně Vám za 400 Kč bez DPH můžeme nabídnout expresní doručení až k Vám (domů nebo do práce). Bezplatné předání pak nabízíme na Náměstí Míru v kavárně Vanille, ve Vršovicích v restauraci Pod Lipami nebo v nákupním centru Eden. Místo zbytečného nájmu Vás raději pozveme na dobrou kávu nebo čaj. Seznam těchto míst najdete na připravené mapě.

Jsou telefony pojištěné?

Ano, všechny naše telefony jsou pojištěné proti poškození. Ačkoli k telefonům dáváme vždy nový silikonový obal a na displeji je nalepené ochranné sklo, snažíme se naše klienty chránit před zbytečnými výdaji. Bez spoluúčasti to však nejde. Máme 2 kategorie spoluúčasti:

# Poškození displeje

Pokud Vám například spadne telefon na displej a ani ochranné sklo, které je součástí každého telefonu zapůjčený iPhone neochrání, zaplatíte nižší spoluúčast, která závisí na zapůjčeném modelu. Spoluúčast je ve výši 40% nového displeje.

# Totální škoda

Ačkoli se nám žádný telefon ještě nepoškodil, stát se může cokoli. Pokud zapůjčený iPhone poškodíte natolik, že není možná jeho oprava (posuzuje autorizovaný servis), bude Vaše spoluúčast ve výši 30% aktuální pořizovací ceny telefonu.

Drobná poškození, která mohou vzniknout nedbalostí (ťukance, apod.) nás sice moc nepotěší, ale neřešíme je. Budeme rádi, když nám vrátíte telefon ve stejném stavu, jakém jsme Vám ho předali, nemusíte se však bát, že Vám budeme účtovat nesmyslné poplatky za každou drobnost.

Co když mi telefon ukradnou?

Telefony nejsou pojištěné proti krádeži a proto v případě, že Vám telefon někdo ukradne musíte uhradit aktuální náklady na pořízení nového telefonu.

Setkáváte se s pokusy krádeží telefonů?

Ano, setkáváme. Proto každého klienta posuzujeme individuálně. Mimo to naši smlouvu připravila advokátní kancelář tak, abychom byli schopni získat zpět finanční prostředy za odcizený telefon. Od našeho vzniku jsme až na jeden případ (řeší Policie ČR) dokázali tyto pokusy eliminovat.

Je telefon v továrním nastavení?

Samozřejmě! Telefony jsou ve stejném nastavení, jako když je koupíte. Stačí se přihlásit přes iCloud nebo obnovit zálohy přes iTunes.

Mohu si nainstalovat do telefonu své aplikace?

Do zapůjčeného telefonu si můžete nainstalovat z App Store cokoli. Co ve smlouvě zakazujeme je jailbreak (softwarová úprava operačního systému). Pokud se během nájmu objeví aktualizace iOS, klidně ji udělejte. Kromě zmiňovaného jailbreaku si dělejte co uznáte za vhodné. Telefon nám totiž vždy vracíte v továrním nastavením.

Je funkce Find My Phone vypnutá?

Naše klienty rozhodně nesledujeme, takže tato funkce je samozřejmě vypnutá.

Dostanu k telefonu také sluchátka?

Z hygienických důvodů NE. Telefon Vám můžeme půjčit samostatně bez příslušenství, případně k němu dát kompletní balení, kromě sluchátek.

Na jak dlouho je smlouva psaná?

Nájemní smlouvu můžeme napsat na pevné období (většinou firemní zákazníci), případně na 1 měsíc s tím, že můžete pronájem ukončit kdykoli (nejdříve však po 5 dnech). Druhá varianta je vhodná pro klienty, kteří řeší reklamaci, servis nebo pojistnou událost a neznají přesné datum vrácení. V případě potřeby lze smlouva prodloužit dodatkem. Tyto informace Vám poskytneme při podpisu smlouvy.

Mohu si půjčit telefon na 1 den?

Minimální délka pronájmu je 5 dní. Pokud potřebujete telefon na kratší období, kontaktujte nás telefonicky nebo přes poptávkový formulář a připravíme Vám individuální nabídku.

Můžeme si jako firma půjčit více telefonů?

Samozřejmě. Běžně půjčujeme firemním zákazníkům více telefonů. Výše kauce je pak samozřejmě individuální podobně jako celý pronájem.

Můžete mi doručit telefon do práce?

Ano, svým klientům nabízíme expresní doručení po Praze za poplatek 400 Kč bez DPH. To samé platí i pro možnost vyzvednutí.

Jste plátci DPH?

Ano, jsme plátci DPH. Všechny uvedené ceny na našich stránkách jsou bez DPH.

Nemám iPhone, mohu si ho půjčit?

Odhadem 20% našich klientů si chce vyzkoušet iPhone před jeho nákupem. Takže ANO, půjčíme Vám telefon i když jste ho zatím nikdy neměli. Navíc Vám rádi s prvním nastavením pomůžeme a případně i poradíme s jeho nákupem.

Mohu si zapůjčený telefon odkoupit?

Bohužel, naše telefony neprodáváme.

Řešíte také servis telefonů?

Spolupracujeme se servisem za který můžeme dát "ruku do ohně". Podívejte se na jeho ceník servisních prací.

Vyřídíte za mě reklamaci telefonu?

Ve vyřizování reklamací máme bohaté zkušenosti. Přesná specifikace problému vždy zajistí bezproblémové řešení samotné reklamace a především pak eliminuje možnost, že Vám nebude záruka zamítnuta. Více informací se dočtete na odkaze vyřízení reklamace.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Napište nám nebo zavolejte.